vrijdag 31 augustus 2012

Ritsen.........

Het volgende idee heb ik gezien op het blog van Fie, en zij had het weer ergens anders gezien. Ik vond het zelf zo'n leuk idee dat ik het het liefst meteen was gaan maken, maar bij gebrek aan ritsen moest het wachten. Vandaag heb ik 11 kleine ritsen gekocht en er ik heb er vandaag 5 van gebruikt. Meteen een leuke stof uitgekozen met de wereldkaart. Hier wil Susan ook nog graag een tas van, tja want een vrouw kan er natuurlijk nooit teveel hebben :-) Het resultaat een soort van etui! Waar Susan hem voor gaat gebruiken is nog niet bekend maar ze zal er geheid leuke dingen in doen. De tas houden jullie tegoed, misschien dat Susan deze wel zelf gaat maken.





8 opmerkingen:

  1. Leuyk dat je 'mijn 'ritssssssssss' hebt gelinkt! En ook supermooie stof, ik herken die, want ik won eens een tasje met deze stof erin verwerkt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het idee al een keer op pinterest voorbij komen, erg leuk. Staat ook op mijn lijstje :D Maar nog geweldiger vind ik het stofje. Waaaaaaar heb je dat vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja gaaf ik zag het onderlaatst ook bij fie, enorm knap gedaan!! evenals jij nu dus :-)
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pfff ik vind één rits al een ramp
    laat staan dat ik er 5 tegelijk inzet
    ik denk dat ik toch eens ergens les voor ritsen ga moeten volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je breng me op ideeën :-)groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig stofje! En leuk idee met die ritsen! Zou het zelf ook wel willen maken maar laat ik eerst maar vlekkeloos 1 rits kunnen inzetten voordat ik me hier aan waag...

    BeantwoordenVerwijderen