vrijdag 3 augustus 2012

Stofjes

Afgelopen week ontzettende leuke stoffen gekocht in Amsterdam met Susan. Terwijl Ingmar zijn nieuwe werkauto aan het ophalen was.
Als eerste nog 1,5 meter Amsterdam stof gekocht, hier kan ik vast nog een keer iets leuks van maken. Verder nog stripfiguren stof gekocht totaal 1 meter. Poststempel stof ook 1 meter. En Susan zag het ook wel zitten dat ik een rok voor haar zou maken met de amerikaanse vlag, dus hier 0,5 meter van gehaald, want deze stof was niet bepaald goedkoop. Nu is de kwaliteit ook wel veel dikker, maar 1 meter werd mij toch te gek.






Enkele weken terug ook al enkele leuke jogging, tricot stofjes gekocht in Den Helder, super voor de wintercollectie.



En dan nog 2 dagen terug een super stof ontvangen die ik bij miesenmoos heb besteld.



Ik heb er al weer helemaal zin in om er leuke dingen van te gaan maken. Volgende week ook maar met Susan achter haar nieuwe naaimachine. Daar hebben we afgelopen week nog geen tijd voor gehad.



4 opmerkingen:

  1. leuke stofjes
    Susan moet hier ook nog een keer komen ga ik samen met haar iets maken
    Mag ik misschien ook achter haar naaimachine
    De mijne wil alleen nog borduren sinds gisteren ;-(
    En ze zijn over 2 weken pas weer aanwezig in de winkel.
    Hopen dat papa me weer wil brengen over ruim 2 weken als hij vrij is kan hij Susan en mij meteen naar oma brengen .groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is mooi balen dat hij het nu niet doet. Ach dan mag je vast die van Susan of mij wel een keer lenen :-)

      Verwijderen
    2. schort is nageknipt van het schort wat ik van jullie heb gehad met moederdag .Ik wilde het nog op papier zetten maar te laat hij zat al in elkaar .Ben er nog een voor mezelf aan het maken nou ja borduren en van het weekend knippen en dan wachten tot die naaimachine weer heel is ;-(
      Zal het nu ook op papier zetten zodat we een patoon hebben wel zo makkelijk

      Verwijderen
    3. Dat is mooi, zie ik het patroon wel tegemoet :-)

      Verwijderen