zondag 26 augustus 2012

etui

Ik ben het ook eens gaan proberen een etui voor ...  hoe kan het ook anders, Susan.
Heb vorige week bij de stoffenkraam 2 stukjes gecoat katoen besteld (en kreeg ze deze week binnen), dat is heel dun en werkt eigenlijk prettiger dan het standaard tafelzeil. Een etui dat moest het worden, op internet voorbeelden zat gezien, dus ik begonnen. Maar in eerste instantie met het tafelzeil waar uiteindelijk de naaimachine hoes van is gemaakt. Hoe ik ook mijn best deed ik kreeg het in de hoekjes bij de rits niet mooi. Mijn conclusie is dat het te dik is. Want met het gecoat katoen ging het soepel en zonder gemopper van mijn kant. 
Susan blij en ik blij!



9 opmerkingen:

  1. ooh is dat het! ik maakte ook een etui met precies dat blauwe/gebloemde tafelzeil en het lukte maar niet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Brenda,

    Wat maak jij ontzettend leuke rokjes zeg! helemaal super.
    Deze etui is ook leuk hoor! Ben gek op stipjes, bloemetjes etc.

    Groetjes een andere Brenda ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en je naaimachine hoes ook. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is heel mooi geworden; ook leuk met het rood en witte stippen.Mij lijkt het lastig om de rits goed te maken, klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen