zondag 19 augustus 2012

Susan maakt een eigen rok

Afgelopen week is Susan 2 daagjes met oma Paula op stap geweest naar mijn oma in Hoofddorp. De naaimachine van Susan moest mee want er moest hard gewerkt worden. Zoals je op de foto's kunt zien is dat harde werken gelukt. Van deze grote lap stof heeft Susan een super rok voor zichzelf gemaakt. Eerste keurige gezigzagd en daarna zo netjes mogelijk alles aan elkaar naaien. Oma heeft de tailleband erop gezet en de onderplooi, maar verder is ze niet geholpen. Hoe trots kun je dan zijn als moeder..... inderdaad heel trots! En zie dan het meetlint om haar nek op de eerste foto, wat een heerlijke vrolijkheid op haar gezichtje.











5 opmerkingen:

  1. Wat geweldig. En wat zul je trots zijn. Mijn dochter gaf laats ook al aan dat ze wilde leren naaien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook erg leuk hoor. Susan is er 25 jaar eerder dan mij mee begonnen :-) Hopelijk gaat het hier op, jong geleerd is oud gedaan!

      Verwijderen
  2. Wat ontzettend leuk zeg!
    Zou inderdaad erg leuk zijn als ze/jullie dit vol kunnen houden en mooie dingen blijven maken. Wanneer kan ik mijn eerste bestelling bij jullie doen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Susan, hier een berichtje van Emma. Mijn mama vertelde dat jouw mama een idee had om een swap te doen. Vind je het leuk om dat met mij te doen? Ik zou heel graag een broche met een hertje erop willen of een portemonneetje met een giraf.
    Wat vind jij leuk? wat knap dat je op de naaimachine kan werken, dat zou ik ook wel willen alleen vindt mama mij daar nog te jong voor. Volgend jaar misschien. Hoe oud ben jij? Ik ben 5 jaar.
    Mail je mijn mama? kathyvangemeren@hotmail.com
    lieve groetjes van Emma en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n handige dochter!!! Tof dat ze zich hier nu al mee bezig houdt, om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen