zaterdag 25 augustus 2012

restjes stof van Susan

Susan de bofkont heeft stofjes gekregen, een heleboel. Een berg restjes van mijn moeder, maar groot genoeg om er nog leuke dingen van te kunnen maken. Maar ook Tilda stoffen die bij teuni vandaan komen. Mijn moeder heeft een tijdje terug een grote opdracht gehad om spullen voor deze webwinkel te maken en had hiervan nog allerlei rest stofjes en hele lapjes over. En van deze lieve mevrouw mocht Susan deze lapjes hebben. Hoe lief!!! 
En jaloers dat ik ben, deze stoffen zijn namelijk super mooi, maar niet bepaald goedkoop. Dus ik kijk er graag naar maar ik heb er zelf nog nooit iets van gekocht. En nu heeft Susan hele mooie stukjes. Maar misschien dat ik soms wel een stukje van haar mag gebruiken, I hope so :-)
Kennen jullie het merk Tilda van hun boeken en hun super mooi stofjes? En maken jullie er wel eens iets van? Kijk anders eens op de site van Teuni!!!

Stofjes van mijn moeder


TILDA





4 opmerkingen:

  1. Wauw, het zit in de familie! Ik ben gelijk je moeder ook gaan volgen. Ik ben zeker dat je wel een Tildastofje van Susan mag gebruiken, eerst lief vragen natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is echt een bofkont, wat een super lieve oma ;-) jaja ik en al jaren helemaal verslingerd aan tilda, zit met smart op het nieuwe boek te wachten. Zou leuk zijn dat je wat lapjes van Susan mag gebruiken, misschien kun je een leuke pop voor haar maken, zo hebben jullie er allebei plezier van. Fijn weekend groetjes Esther. P.s groetjes aan je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, die heeft zeker geluk!! Zo leuk, al die stofjes :)
    Om je vraag te beantwoorden: Die vogeltjes die ik geflockt heb, heb ik gewoon overgetrokken van een plaatje van internet. Dan is het een kwestie van uitknippen en het strijkijzer erop. Klaar! Echt ZO simpel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wow, wat een mooie stofjes! Daar is een hoop moois van te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen