donderdag 30 augustus 2012

Geluks Tas

Gisteren begonnen aan onderstaande tas, en vanmiddag was hij af. 
Heb wel geslapen tussendoor hoor :-)
Het is de tas Florabella van Farbenmix. Ik ben er blij mee, uiteraard kun je zelf hier en daar aanpassen, wat ik dan ook gedaan heb. Je maakt uiteindelijk natuurlijk wat je zelf handig en leuk vindt!
Hij is lekker groen met 2 strijkapplicaties die ik vorige week bij de Xenos heb gekocht.
De stof heb ik gisteren in Alkmaar gekocht bij Jan Sikkes. Ze hebben daar zoveel stofjes en ik had helaas maar 15 minuten, want had haast. Binnenkort maar even terug om op mijn gemak rond te snuffelen. De lintjes heb ik laats op Texel gekocht en het zijn allemaal klavertjes 4, dus zal deze tas een soort van geluk geven........




7 opmerkingen:

  1. Waauuw hij is prachtig, ik heb het patroon ook nog ergens liggen. Je stofkeuze is ergggg leuk. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Vrolijk' is ook het woord dat ik wou gebruiken voor je tasje. Dat het je inderdaad veel geluk mag brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh geweldig!!!!!
    Prachtige kleur en mooie details!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je zou je toch bijna gaan afvragen of je wel echt hebt geslapen tussendoor :) Wat een super tas zeg!

    BeantwoordenVerwijderen