dinsdag 21 augustus 2012

Uiltje

Mijn eerste uil gemaakt naar het patroon van inge snuffel en ik ben er zo blij mee. Eigenlijk moest ik het patroon eerst nog vergroten want de maten van het lijf zouden 39 cm moeten zijn. Die van mij is 14 cm, zo groot is het als je hem uitprint op a4 formaat. De uil houdt een uiltjes belletje vast, welke Susan laatst had uitgezocht. En jullie snappen het waarschijnlijk al, ook deze knuffel gaat naar Susan toe. Het was erg leuk werk om te doen dus ook hier komen er vast en zeker nog meerdere van.



5 opmerkingen:

  1. ooh, schattig, zo'n kleintje! heb ik zelf nog nooit geprobeerd :) fijn te zien dat het gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél lief, die gaat veel geknuffeld worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieverd zeg prachtig gemaakt
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen