vrijdag 24 augustus 2012

naaimachine hoes

Vol trots laat ik mijn nieuwe naaimachine hoes zien. Vanmorgen stond ik op en toen bedacht ik mij dat ik dat wel eens kon gaan maken. Van de week had ik net een stuk tafelzeil gekocht maar nog niet bedacht wat ik ermee zou gaan doen. Uiteindelijk is dit het dus geworden. Ik ben er erg blij mee en het staat meteen een stuk gezellig boven op het bureau. Binnenkort moet ik er ook 1 voor Susan maken, dus die mag als we er morgen aan toe komen een mooi stukje zeil gaan uitzoeken in de winkel.









14 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie geworden! Die witte hoezen zijn dan ook zo saai hè !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij mooi geworden! Kan me voorstellen dat je er trots op bent. Had je het patroon van de witte hoes overgenomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb inderdaad het patroon van de witte standaard hoes overgenomen, anders wat het denk ik niks geworden.

      Verwijderen
  3. Wat leuk geworden, leuk idee.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk geworden Brenda en nu voor Susan een kleintje maken gaat ook lukken uiteraard

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel knap daar heb ik mij nog niet aan gewaagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat staat heel wat leuker dan die saaie witte hoes! Lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk tafelzeil is er tegenwoordig he?
    Het lijkt me wel moeilyk naaien, het zeil lykt me zo stug. Heel goed van je dat je zulke leuke dingen maakt.
    Succes met de hoes voor Susan's naaimachien. Koop je het zeil by jullie in het dorp?
    groetjes, Riny ook aan je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk tafelzeil is er tegenwoordig he?
    Het lijkt me wel moeilyk naaien, het zeil lykt me zo stug. Heel goed van je dat je zulke leuke dingen maakt.
    Succes met de hoes voor Susan's naaimachien. Koop je het zeil by jullie in het dorp?
    groetjes, Riny ook aan je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! Nooit bedacht dat je die saaie witte hoes van je naaimachine ook zou kunnen vervangen voor een vrolijk zelfgemaakt exemplaar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Héél vrolijk!! Wil ik zeker ook nog maken, staat inderdaad op slag een stuk gezelliger op je naaitafel zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gewoon.Die kleuren zijn geweldig.Knap gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen