zaterdag 18 augustus 2012

Van postzak tot posttas

Vorige week was het dan zover, eindelijk had ik postzakken gevonden op het internet. Dus 3 stuks besteld voor een leuke prijs namelijk 10,- per stuk. 2 voor mij en 1 voor mijn moeder. Het eerste project is een tas geworden, en zie hieronder het resultaat. Ik was eerst van plan hem veel uitgebreider te maken maar halverwege bedacht ik mij dat ik het zo eigenlijk net zo leuk vind. Alleen denkt manlief nu dat hij veelste klein is voor mij :-) We zullen zien. Ik ben in ieder geval tevreden met het resultaat en ik kon meteen mijn Nederland knoopjes gebruiken die ik een tijdje terug aangeschaft had.







5 opmerkingen:

  1. Ik vind je tas geweldig Brenda. Hij ziet er heel leuk uit met het ruitje als voering.En er kan toch heel wat in:-)) Je hebt de smaak te pakken van het zelfmaken he?
    Er zijn dus nog steeds postzakken op internet te koop...groetjes en een fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in de blogwereld. En wat maak je een leuke dingen!
    Je hebt er een volger bij hoor.
    Gezellig dat je ook bij mij langskomt en gelijk meedoet aan de give-away.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. P.S. zou je ook de woordverificatie uit willen zetten? Dan krijg je vast veel meer reacties.
    Bij Mamanon kun je zien hoe het moet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb het reeds aangepast. Ik was er namelijk van overtuigd dat ik dat al had gedaan. Maar nu alsnog. Vind het namelijk zelf vreselijk omdat ik de tekst nooit kan lezen en laat dus vaak een reactie achterwegen.

      Verwijderen
  4. Waaauuuw hij is PRACHTIG Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen