donderdag 16 augustus 2012

Appeltas

Laatst was ik lekker aan het struinen op het internet en kwam toen op de site farbenmix en hier staan diverse ebooks op. En ook gratis exemplaren. Heb er een aantal gedownload en mijn eerste creatie ervan is af. De appeltas. Ik vind hem leuk geworden en er volgen er vast en zeker nog meer. De bloemetjes stof heb ik gisteren gekocht in Den Helder en is van de nieuwe wintercollectie. Hier gaat misschien ook nog wel een rokje van komen, maar eerst maar even afwachten wat er nog meer van geweldige stofjes gaan komen.






5 opmerkingen:

  1. Straks ga ik je nog vragen om ook iets leuks voor mij te maken?!
    Helemaal super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Agnetha,

    En wat zou je dan zoal willen hebben?

    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dingen heb je gemaakt. Ben fan van je vrolijke rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben precies dezelfde smaak wat Farbenmix betreft, ik heb dit patroontje, én het olifantje ook liggen om eens te maken. Mooi gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen