zaterdag 15 september 2012

Uitslag Give-away, 50 volgers!!!!

Hier is ie dan, de uitslag van mijn eerste Give-away. Ten eerste wil ik iedereen bedanken die mee heeft gedaan. 23 dames hadden interesse in een prijsje van mij :-) 
12 gaan voor de toilettas en 11 gaan voor de kikkertas. 
Door jullie wordt ik nu gevolgd door 50 mensen! Mijn dank is groot. En zoals beloofd zouden er dan 2 prijsjes zijn.

Dus ben ik vanmorgen de namen gaan opschrijven met hun prijskeuze erbij. 
Even knippen, vouwen en pakken maar.

Bij gebrek aan een kinderhand heb ik zelf de namen getrokken.


even husselen 


En de winnaars zijn 
........



Sturen jullie mij jullie adres gegevens naar rommelzolder@quicknet.nl
Zodra ik ze heb ga ik het op de post doen.

Liefs Brenda

9 opmerkingen:

  1. Beide dames van harte gefeliciteerd!! Fijn week-end! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaars !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefelicteerd winnaars en jij Brenda bedankt voor het geven van je eerste give away. Fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee goed gedaan 50 volgers! jammer dat ik geen gelukkig winnaar ben van het leuke tasje, maar ja ik heb onlangs een leuke swap van jullie gekregen. Is het nakomertje van zoet- zoeter- zoetst aangekomen? Die was ik vergeten in de doos te doen. Enneh, ik heb nog zo'n leuke stip beker erbij gekocht bij de action. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeeeeeee joepie, dat is nog eens leuk nieuws vanavond!!! Ik ga je mailen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk voor de winnaars, jij dank je wel voor het organiseren ervan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yay, wat leuk nieuws op een zaterdagavond! De mail komt er zo meteen aan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beide dames van harte gefelies en dank je wel voor je leuke give away

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen