donderdag 19 juli 2012

jaja het is zover

Zal het nu eindelijk gaan gebeuren, ik en bloggen. We gaan een poging wagen en zullen zien tot wat het leidt.
Het is de bedoeling dat ik hier mijn zelf gemaakte creaties laat zien, het zullen voornamelijk rokjes voor dochterlief Susan zijn. 
Op 20 mei jl (2012) kreeg ik het in mijn bolletje, ik wilde een rokje naaien voor Susan. Dus op naar de stoffenwinkel hier in de buurt. Toffe stof gekocht en op naar mijn moeder. Want tja een naaimachine had ik toen nog niet. Het moest een wikkelrok worden die aan 2 kanten gedragen kan worden, tja natuurlijk niet meteen te gemakkelijk beginnen. Geen patroon ook, maar heb deze nagetekend van een reeds bestaande rok. 
En zowaar het lukte en ik vond het nog leuk ook. Nog een rokje, en nog een, en toen nog een, en nog een...... Toen had ze er heeeel veel bij. Vele rokjes en zelf een jurk zijn er gemaakt op de machine van mijn moeder.
En toen kreeg ik zo ontzettend lief een heuse echte eigen naaimachine van mijn ouders. Een Brother. En ik ben er zo blij mee. En toen nog meer rokjes.
Maar tja alles nog steeds zonder patroon, hmmm als ik meer wilde moest ik toch een stapje verder gaan. Dus een knippie gekocht en tada na iets meer moeite kwamen daar jurkjes en zelfs een heuse broek, tassen en  knuffels.
Tja je mag het een hobby noemen! Een hobby die bij mij nog jong is maar ik hoop er nog lang veel plezier aan te beleven. Foto's gaan volgen. Eerst eens kijken of ik dit gedeelte van het World Wide Web ga snappen.

Liefs Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten